[linux] Moj problem este raz

Jan Nemsak nemsak na arcgeo.sk
Pátek Leden 22 13:19:00 CET 1999

Peter Ronai wrote:

> pozri rad by som ti poradil keby som vedel ako

Ludia, to s tou podporou microsoftu som si robil srandu, aby som vas
podpichol, by ste mi poradili. Ale zase nemusite to az tak rozmazavat, ja viem
ze ste vsetci strasne ochotni a tak. Vdaka.
Inac s tou podporou... Sa mi paci na tej linuxovskej komunite ze je taka... No
jednoducho napisem do konfery list a hned mam par uzitocnych rad. A ked je
problem s nejakym produktom od M$ tak ti akurat do telefonu povedia, ze mas
chybu hardveru alebo tak nieco.
No berte to ako par pochvalnych slov pre tuto konferenciu ;-)
Jano