[linux] Moj problem este raz

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Pátek Leden 22 14:37:12 CET 1999

Ahoj,

On Fri, 22 Jan 1999, Jan Nemsak wrote:

> Ludia, to s tou podporou microsoftu som si robil srandu, aby som vas
> podpichol, by ste mi poradili. Ale zase nemusite to az tak rozmazavat, ja viem
> ze ste vsetci strasne ochotni a tak. Vdaka.
> Inac s tou podporou... Sa mi paci na tej linuxovskej komunite ze je taka... No
> jednoducho napisem do konfery list a hned mam par uzitocnych rad. A ked je

Inak na IRC uz chvilu existuje kanal #linux.sk.
Ak niekto pozna kanal #linux, tak to ma byt nieco podobne,
len sa tam kecia po slovensky.

Ak mate nejaky problem, mozete sa aj tam poradit.
Nitktore problemy sa lepsie riesia online.
Akuat je lne problem, ze je tam pomenej skusenych
radodarcov. :-)

			Cau.
					SAL