[linux] SMBMOUNT

ciger.jan na slsp.sk ciger.jan na slsp.sk
Pondělí Leden 25 09:18:17 CET 1999

Co tak skusit pouzit smbmount-2.1.cosi ? Su dve verzie - smbmount
(pre kernely 2.0.x) a smbmount-2.1.x pre novsie, je tam aj ina syntax
volania - smbmount-2.1.x //server/share -c "mount /mnt"

Dufam ze som sa nesekol, pretoze tu nemam masinu s Linuxom.

								Zdravim,
								    Jano