[linux] OFFTOPIC: HTML

Úterý Leden 26 12:11:44 CET 1999

Dna Ut, 26 jan 1999 ste napisali:

Zdravim,
neda mi nereagovat na tuto debatu, aj ked je offtopic a preto som
doteraz nereagoval...

>Tak to teda nie je bohvieco. Ale zaroven je to celkom slusna
>prilezitost pre partiu sikovnych programatorov.
>Robert Zelnik

tieto tvrdenia su dost zavadzajuce, najlepsi editor HTML stranok je
samozrejme joe (vi) :-)
Ja osobne pouzivam AsWedit, s ktorym mam tie najlepsie skusenosti. Da
sa stiahnut z http://www.advasoft.com .. prednedavnom prebehla sprava o
releasnuti podobneho softu od ruskych programatorov, ale zial neviem
ako sa produkt vola ani kde sa da stiahnut. pozri archiv cz.comp.linux,
tam bola o nom zmienka..

s pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |