[linux] HTML

letko letko na ns.slovkaufring.sk
Úterý Leden 26 16:34:10 CET 1999

Peter Ronai wrote:

> zhodujem sa s tymto nazorom
> Ak chcete niekto robit stranky tak ako si to predstavujete vy, nie blbci od
> MS, tak mate len jedinu moznost=vyhybat sa frontpageu oblukom o priemere
> niekolko kilometrov....

> --
> ***************************************
> (_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
>     I           e-mail:dzony na usa.net  |
>                http://dzony.base.org/ |
>             AOL messenger: dzonytalk  |
> UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
> Mirabilis ICQ number: 15939025        |
> ***************************************

No, neda mi nieco nedodat...
Co sa tyka FronPage - je robeny pre ludi, ktory nemaju cas sa venovat
HTML v takej miere, ako napr. ludia, ktory su za to plateny. ;-) Takze
nechapem, preco sa okolo mojej poznamky rozprudila taka debata.
A este nieco: nabeton viem, ze pre moju 15 rocnu sesternicu je to ten
najjednoduchsi
(!!!) sposob, ako si vytvorit vlastnu stranku (a taktiez pre mojho sefa,
ktory naozaj nema cas na to, aby sa hrabal v HTML a Jave). :-)
A ked sa tu nudeme bavit o MS ... ;-)))

-----
Mario
letko na ns.slovkaufring.sk