[linux] modem, kompilacia, erory.....

Lubos Klokner klokner na tt.sknet.sk
Úterý Leden 26 20:30:03 CET 1999

zdravim

som pod linuxom este lamer a preto by som potreboval poradit
s par vecami. pouzivam rh 5.1 a jadro 2.0.36.
1. potreboval by som nejako ozivit modem, ale ani nahodou
neviem ako. skusal som kppp, ale tam mi to vyhadzovalo, ze
modem is busy..., inicializacny retazec som mal ATZX3.
je to SupraExpress 33.6 interny!!!
rady typu: kup si externy su o uplne o nicom.
2. mam problemy s velmi vela appz pod linuxom. nieco
sa podari skompilovat, ale vela veci mi vyhadzuje chyby.
ako attachment som pripojil vystup z kompilacie "cobra"
co je nejaky potrebny package pre koffice. mohol by mi niego povedat
co mam zle/nemam nainstalovane, co mi chyba???
tiez sa mi pri kompilacii objavuje nejaka chyba
ohladom "shared library" neviete co s tym???

fakt sa v linuxe este vobec nevyznam, preto prosim ked budete nieco
nahodou pisat, tak ako keby ste to pisali pre debila.

na dnes koncim pretoze keby som sa pytal dalej taky dlhy majl by nikto
ani necital :)))

koncim, prepinam :)
  Lubos Klokner                 Trnava, Slovakia
  e-mail : klokner na tt.sknet.sk
  www    : http://surf.to/red_killer/
  icq    : 4904526
  pgp    : 1024/0xB10917C7