[linux] NOVELL+LINUX

Branislav Vartik vartik na inet.istrobanka.sk
Pátek Leden 22 16:27:17 CET 1999

Tibor Kurina wrote:

> Zdravim vsetkych !
>
> Ak primountujem novellovske disky serveru pomocou ncpmount tak je vsetko ok.
> Ale ak tie iste disky chcem odmountovat pomocou ncpumount tak mi zahlasi,
> ze disky nie su ncp formatu.
> Vedel by to niekto vysvetlit?

Aky kernel pouzivas a aku verziu ncp[u]mount?

Ja mam 2.0.36 a ncpfs 2.0.11

Mam ale podobny problem ako Ty (nejde ncpumount, len umount a to tiez
len ako root). Okrem toho nejak mi zblbnu privilegia. predstavme si ze
mame vytvoreny /mnt/posta

root na intranet/mnt# ncpmount -S posta -U vartik -P ***:)*** posta
root na intranet/mnt# l posta
total 5
d---------   1 root     root          512 Nov 24  1960 ./
drwxr-xr-x   6 root     root         1024 Jan 22 16:11 ../
d---------   1 root     root          512 Dec 31  1979 data/
d---------   1 root     root          512 Dec 31  1979 data1/
d---------   1 root     root          512 Dec 31  1979 sys/

Rovnaky efekt je ked mountujem ako obycajny user resp. s parametrami:
# ncpmount -S posta -U vartik -P mat1ka -f 0644 -d 0755 posta

Cielovy NOVELL je 4.11

Vie niekto kde je problem?
--
Branislav Vartik