[linux] XFree86 - Virtual Resolution, Netscape

Čtvrtek Leden 28 09:05:16 CET 1999

Dna St, 27 jan 1999 ste napisali:

Zdravim
>	1)	Chcel by som sa opytat akym sposobom nastavim v
>/etc/XF85Config virtual resolution tak aby sa rovnala modu, ktory je
>aktualny a nie najvacsiemu modu, aky chcem pouzivat.
V sekcii "Screen" je subsekcia "Display" citatelna celkom dobre, imho...

    Subsection "Display"
        Depth       16
        Modes       "1024x768" "800x600" "640x480"
        ViewPort    0 0
        Virtual     1024 768
    EndSubsection

>	2)	A este jeden problem, ak spustam Netscape Navigator a
>pocas toho ako sa spusta sa prepnem na textovu konzolu, a potom spat uz mi
>X nenaskocia, a jedina moznost je CTRL+ALT+DEL. Moze dakto pomoct ?
hmmm, toto moze byt problem Xservera.. aka to je verzia Xfree? Nieco
podobne mi robil XserverSVGA 3.3.1 s kartou Trident.

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |