[linux] FETCHMAIL a viacery uzivatelia.

letko letko na ns.slovkaufring.sk
Pátek Leden 29 12:56:18 CET 1999

Martin Gondas wrote:

> Ahoj Linuxaci.
>
> Na masine mam dvoch uzivatelov "matin" a "jana". Kazdy ma svoje emailove konto
> na servri "atlas.cz" konta "martin1" a "jana1". Na internet sa pripajam modemom
> z konta "martin".  Postu stahujem pomocou kmailu (pop3) z obidvoch kont. Je to
> funkcne ale uzivatej "jana" sa musi prihlasovat kvoli poste ako "martin".
> Chcel by som to odstranit asi nasledovne.
> Pripojit sa s konta "martin" na internet, stiahnut postu z obidvoch
> emailovych kont a ulozit ju do lokalnych shranok (/var/spool/mail/martin  a
> [...]

Ahoj.
Ja to mam spravene tak, ze v mojom adresari /home/letko mam subor
".fetchmailrc"
s pravami -rw------- (600) a v nom nieco taketo:
poll meno.servera.sk proto pop3 user jozo with pass tajne is jozo here
poll meno.servera.sk proto pop3 user fero with pass bubub is fero here

 Staci ti vymenit meno servera, uzivatela, heslo a jeho identifikaciu na
vasom serveri (ak ma u vas iny login ako na mailserveri).
Potom uz len staci napisat napr. "fetchmail -av" (a=all, v=verbose) a
pockat a malo by to fungovat. :-)
-----
Mario
letko na ns.slovkaufring.sk