[linux] Citanie NEWS.

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Neděle Leden 31 17:08:08 CET 1999

On Sun, 31 Jan 1999, Martin Gondas wrote:

> 1.) Funguje niekomu expiracia pri program KRN 0.6.0 (KDE 1.1)?
>     Nedaju sa mi mazat ziadne prispevky a stale to spomaluje.

Nepouzivam.

> 2.) Postu posielam z PINE 4.0.4 a vraj to dokaze pracovat aj s NEWS. Snaha
>     o nastavenie bola ale vysledok=0. Niekomu to pracuje?

Ano. Mne :)) Staci nastavit NNTP server, napr. takto:
nntp-server=news.cvt.stuba.sk, news-collections netreba nastavovat.

Aha, teraz som si vsimol tvoju verziu pine - 4.04 - tam sa nedali
subscribovat news-grupy (bug), upgradni na 4.05. Alebo si pridaj grupy
rucne do .newsrc :)))

$ echo  cz.comp.linux: >> ~/.newsrc

> 3.) Vie niekto poradit nejaky jednoduchy program na NEWS? Najradsej na
>     konzolu .

pine okrem v4.04 :))
mana (klon pine, zevraj vie threading, mne to neslo)
tin (elm-like, vie threading)

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /