[linux] gcc error

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Neděle Leden 31 20:40:03 CET 1999

On Sun, 31 Jan 1999, Milos Zuffa wrote:

> Zdravim Vas !
>
> Mam tento problem. Vacsinou sa mi nepodari skompilovat ziadnu
> instalaciu. Vzdy skoncim pri jednom vypise o chybe gcc. Skusal som ho
> znova nainstalovat, pridal som vsetky "Development" rpm-ka z RH 5.0. Asi
> je to nejaka drobnost, ktoru som si nevsimol.
[...]

> checking for gcc... gcc
> checking whether the C compiler (gcc  ) works... no
> configure: error: installation or configuration problem: C compiler
> cannot create executables.

Zaujimave. Skusil si skompilovat nejaky zakladny program (typu hello.c).
Co na to povie gcc? A nemas nahodou Cyrix? V RH5.0 bolo treba upgradnut
gcc, lebo malo problemy s Cyrixami.

Nemas pracovny adresar namountovany noexec?

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /