[linux] Ako na 3COM U.S.Robotics ISDN Pro TA?

Milan Hromada milan na elas.sk
Pondělí Leden 18 02:44:34 CET 1999

On Mon, Oct 29, 2001 at 01:13:14PM +0200, Ing. Marian Belicka wrote:
> Potreboval by som pripojit Mandrake8.1 na 3COM U.S.Robotics ISDN Pro TA.
> Jedna sa o terminalovy adapter dodavany Slovenskymi Telekomunikaciami spolu s
> pripojkou ISDN. Na pripajanie pomocou minicom-u cez ttyS0 nereaguje. Skusal
Toto mi slo bez problemov a minicomom som ho nastavoval
> som aj externy modem SupraFax. Ten fungoval 100%.
> Da sa vobec komunikovat s tymto terminalovym adapterom pomocou AT prikazov
Ano
Napr. ATi4 a ATi5 je vypis nastavenia
Na ftp Telekomunikacii sa da stiahnut manual s AT prikazmy v PDF

--
 Milan Hromada
 tel: +421 (0)46 5151 335