[linux] komercnost distribucii

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Červenec 1 06:39:01 CEST 1999

B.Gajdos wrote:

>obidve su komercne ....

Presne tak! To je jedine, co som chcel povedat. Za posledneho pol
roka som nevidel v konfere ziadnu poznamku o tom, ze RedHat je
komercne distro. Ale ked sa prvy krat spomenie Caldera, Tibor
nezabudol napisat "komercna". A priznajme si, mnohi z nas nemaju
k tomuto slovu dobry vztah, a to je v linuxovej komunute dost
pochopitelne...

>nie je, viz napr. debian

A JE! Ja som totiz nenapisal "so vsetkymi" ale "aj s inymi", a to
je rozdiel. Spada sem napr. Slackware, SuSE, TurboLinux, ...
Tie vsetky su sice dostupne na ftp, ale daju sa aj objednat na CD
v roznych variantach a potom je to komercne distro, s pridanym
softom a platenou podporou. Debian mozno nie je komercny, to neviem...

>ano, obe tieto distribucie su komercne ...
>pokial si si vsimol, tibor vobec netvrdil, ze by redhat nebol
>komercny

Netvrdil, ale nikdy (co sa pamatam) to nespomenul. Tak preco to
hovorit o Caldere?

A este jedna vec: Poznamka na temu "komercia" v mojom prvom maili
bola len na okraj. Hlavne som chcel povedat nieco o mojich
skusenostiach s tymto distrom, ked uz nan Tibor upozornil. Nechajme
komerciu komerciou! Kazdy si moze vybrat to, co mu vyhovuje...

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net