[linux] Zla hlavicka v odoslanej poste (Debian smail) - VYRIESENE

Miroslav Vasko vasko na ies.sk
Čtvrtek Červenec 1 08:18:28 CEST 1999

Caf!

> providera (tzn mvasko na isternet.sk) objavuje moje meno z domacej masiny
> (tj miro na zooropa.sk, ktora, samozrejme na nete nie je).
>
> tym padom sa mi na niektore paranoidne mailery posta vobec nedoruci.
> mam overene minimalne dve domeny, kam posta nedojde.

samozrejme, na prvom mieste v hlavicke spravy 'From bla.bla.bla' bolo
'zooropa.sk' a SMTP na druhom konci sa so mnou odmietlo bavit. staci dat
ako 'visible domain' do /etc/smail/config 'localhost' a do mailera (v
mojom pripade Mutt) vlastnu hlavicku s menom odosielatela (myslim
'def_hdr From: mvasko na isternet.sk' do .muttrc)

no nic, vlastna blbost vie vzdy potesit.

Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko na debian.cz, vasko na debian.sk