[linux] Apache a PHP3

lvan Suchy ivs na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 1 09:43:18 CEST 1999

Dobry den,

mam nainstalovany Red Hat 6.0 s Apache 1.3.6-7 a mod_php3-3.0.7.-4
libphp3.so.2 je nainstalovany v /usr/lib/apache-verzia, link je v
/etc/httpd/~modules. V httpd.conf som odkomentoval riadok
LoadModule php3_module		modules/libphp3.so. a restartol httpd.
Chybu nehlasil.
Potom som vytvoril subor info.php3 s riadkom <?phpinfo()?> ale
vsetko
co sa stane je ze prehliadac mi zobrazi len tento riadok.

Neviete mi prosim poradit co este treba nastavit aby to bezalo?
Niekde som cital ze Apache musi byt skompilovany s podporou PHP3,
ale instaloval som z rpmka z distribucie RedHat 6.0. Ze by tu bol
pes zakopany?

Dakujem za odpoved.

Ivan Suchy