[linux] Slovenska klavesnica v SuSE 6.1 v Xwindowsoch

Richard Gasparik Richard.Gasparik na siemens.sk
Pátek Červenec 2 16:57:06 CEST 1999

On 02/07/99, 18:20:40, Peter Strelec <beko na profi.sk> wrote regarding
[linux] Slovenska klavesnica v SuSE 6.1 v Xwindowsoch:

> Ahojte prosim Vas ma niekto skusenosti ? Ked nastavim konfiguracnym
> softom XF86Setup vyberiem si klavesnicu Czechoslovakia tak oficialne
ju
> tam mam ale ziadne znaky nenapisem. Fonty nainstalovane mam. Dakujem
> Peter

Ahoj Peter...

Mam tiez SUSE 6.1 a mam ten isty problem.
Ak sa ti volaco podari, prosim ta daj mi vediet...
Vdaka

Riso