[linux] Magneto-opticka mechanika

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Neděle Červenec 4 08:49:26 CEST 1999

Ospravedlnujem sa vsetkym, ze som Vas mylne (s osobnej neznalosti)
informoval o principe cinnosti magneto-optickej mechaniky.
Vychadzal som z technickeho vysvetlenia technikov jednej velkej firmy a
kedze sa maju veci uvadzat na pravu mieru, s laskavym zvolenim Briana G.
uvadzam jeho vysvetlenie spravneho principu cinnosti:

magnetoopticky sposob zapisu nespociva v ziadnom "navadzani",
ale v tom, ze sa zapne magneticke pole, ktore posobi na velkom
useku a pocas jeho posobenia sa laserom zohrievaju urcite oblasti
(pomerne male a pomerne presne), ktore ak prekrocia kriticku teplotu,
tak si svoj stav zapamataju ...
citanie potom spatne prebieha velmi podobne ako klasicka CD mechanika

je to velmi odolne proti magnetizmu, pretoze samotne magneticke pole
tomu nic nespravi (nepremaze data), musi to byt zaroven aj zohriate ...

Este raz sa ospravedlnujem a nastavte si vo svojich hlavickach link na
toto spravne vysvetlenie.

P.S.

Pre potesenie srdca uvadzam pekny citat, ktory som kdesi cital:

" Linux is very nice wigwam, no WINDOWS, no GATES, Apache inside."

--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)