[linux] Radic AHA 1542

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pondělí Červenec 5 10:33:09 CEST 1999

Chcel som na uz tretom PC nainstalovat Linux. (Ale sa rozbiehame ;-))
PC je vybavene radicom SCSI AHA 1542.
Pri instalacii Linuxu RH 6.0 ho vobec neidentifikuje, a ked ho zadam
rucne, tak ho akoze testuje. Tu sa instalacny program zastavi a na
stvrtej konzole pise takuto hlasku:

SENDING DID_RESET for target 0.

scsi: aborting command due to timeout: pid 0, scsi0, channel 0, id 0,
lun 0, Test Unit Ready 00, 00, 00, 00, 00.

Co to moze byt?
(Disk som vymenil, takze v tom to nie je)
--
					Miroslav Oravec
					  mior na psg.sk

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)