[linux] quota

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Úterý Červenec 6 07:06:12 CEST 1999

> 2. da sa quota nastavit aj nejako inak ako cez linuxconf,
> v debiane som videl nieco ako equota

	edquota

> 4. ked zadam quota, v com (kB, MB, GB) sa mi tie cisla zobrazuju ???

	kB

> 5. ked xcem spravit napr. quotu len na /home tak musim
> mat /home na inom disku a na ten quotu potom nastavit
> samostatne, alebo ako ???

	Spracovanie quoty sa povoluje pre cely disk (particiu), tak, ze
to zapises do /etc/fstab a vytvoris v hlavnom adr. toho disku subory
quota.user (a/alebo quota.group) - stacia prazdne s atr 600.
Az potom prikazom edquota nastavis userom (grupam) patricne
diskove limity. Ten, komu to nenastavis, nebude quotou
obmedzovany.
Este jedna vec - quota musi mat tusim podporu aj v jadre.

> velmi pekne dakujem

	Nemas za co :-)
		Michal Michalac

>       \\///               lubo 'rkac' klokner