[linux] sysinit (specialne rh6.0)

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Úterý Červenec 6 08:15:20 CEST 1999

Ahoj,

On Tue, 6 Jul 1999, Lubos Klokner wrote:

> 	echo -n "Starting Secure Shell: "
> 	deamon /usr/local/sbin/sshd
         ^^
> 	touch /var/lock/subsys/sshd
> 	echo
> 	;;

> script vsak nejde a vypise:
> Starting Secure Shell: ./sshd: deamon: command not found

Postupoval si celmi spravne, az na ten preklep.
Pise sa daemon a nie deamon. :-)
Inak by som doporucoval nainstalocat RPM balik ssh.
a ten nainstalovat. Ten by uz mal obsahovat aj rc skripty.

> taktiez nerozumiem ako mam potom pridat linku na tento
> script do /etc/rc.d/rcX.d
> su tam linky s 'S' alebo 'K' na zaciatku a s nejakym cislom
> (S50xfs...)

Ja mam napriklad S55sshd, co znamena:
  S - bude sa startovat, t.j. volat skript s param. start
  K - bude sa stopovat, ............................stop
  To cislo 55 je len pre urcenie poradia, v ktorom sa budu spustat.
  Ak je to cislo rovnake, tak sa ide podla abecedy nazvu
  linky.

> v /usr/doc som toho moc nenasiel
> mohol by mi pliiiz niekto doporucit nejaku literaturu tykajucu
> sa sysinitu ???

To netusim, ale je to velmi jednoduche. Mozes napr. pozriet
inicializacne skripty.

			Cau.
							SAL