[linux] bash & skripty

Ico ico na podvodnik.cz
Úterý Červenec 6 09:35:42 CEST 1999

Caute.
Skusal som minule urobit nejaky skriptik, ktory by mi testoval pocet a
spravnost parametrov... Ale nejako sa mi nepodarilo zistit, ako sa pise
podmienka na test poctu parametrov alebo portu hocicoho. Ked chcem, aby
mi vypisal pocet parametrov, je to OK, ale ked to dam do podmienky if
[...]; then... , tak mi to robi blbosti. Takisto by ma zaujimalo, ako sa
robi for i in 1 2 3 4... bez toho, aby som musel vymenovat vsetky prvky.
Ked to chcem napr. od 1 do 1000, tak je to dost nepohodlne...;-)
Dik.
--
Ico <ico na podvodnik.cz>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.