[linux] Filtracia paketov podla MAC adresy

Brian Gajdos brian na linuxee.sk
Úterý Červenec 6 16:12:32 CEST 1999

> Zdravim,

Hi Michal!

> chcel by som spravit z linuxu nieco ako bridge - aby
> prepustal/neprepustal pakety z jednej siete/sietovky
> na druhu podla MAC adries.
> IPChains pracuje len s IP protokolom, a teda filtruje podla IP
> adries. Ja by som potreboval nieco na nizsej vrstve.
> Existuje nejaky soft, ktory toto robi?

robi to priamo kernel, ale je to tusim zahrnute medzi
development kodom, takze ho pri nastavovani musis
povolit ...  potom este budes potrebovat soft, ktory
to zapne ...  v debiane je to balik bridge alebo bridgex,
ak nemas debian/nenajdes to na sieti, daj vediet,
mozem ti hodit zdrojaky toho baliku ...

> Mate s takym niecim niekto skusenost?

ano, slape to vyborne na 386ke uz asi 3/4 roka ...
(v sieti s vyse 1000 masinami)

> Dik
> Michal Michalac

        bye Brian