[linux] zvukova karta PCI Sound Forge 64

Peter Paluch peterp na frcatel.utc.sk
Úterý Červenec 6 21:59:16 CEST 1999

Ahoj,
=====

> Caute nerozbehaval niekto tuto zvukovku v linuxe ?

Nie :) Ale ja na Tvojom mieste by som skusil zapnut SoundBlaster a v
novych jadrach 2.2.x (tusim tak dajako od 2.2.7) je nova volba - PCI
Legacy SoundBlaster Enabler. Mozno to dokaze zazraky.

> je tam irq 11 a adresa 6200h teda toto pise bios...

To je veru vtipne :) Presne tieto priestory si obsadzuju Ethernetove PCI
karty s cipom RTL8029 ;)

Ale inak, bez ohladu na ten SoundBlaster Enabler, som toho nazoru, ze ak
vykompilujes moduly (verzie 2.2.x) a dodas im spravne informacie o IRQ a
IO, ze by sa mohla karta chytit. Popripade si skus zohnat balik pciutils
a pomocou neho nejak posachovat s nastavenim tej PCI karty.

Rovnako Ti odporucam pozriet sa na URL

http://www.ife.ee.ethz.ch/~sailer/linux/pciaudio.html

Ozvi sa, ako si dopadol. Velmi by ma to zaujimalo.

Vsetko dobre praje
Peto
* Peter Paluch , Kukucinova 939/35 , 024 01 Kysucke Nove Mesto *
* mobil: +905 16 44 32 , domov: +421 826 421 2542              *