[linux] Hlaska : Core dumped!

Roman Benko bemest na bratislava.telecom.sk
Středa Červenec 7 22:06:10 CEST 1999

Zdar....

...nuz, hlaska CORE DUMPED sa objavi, ked nejaky v pamati beziaci program
zhavaruje. V subore CORE je obsah bloku pamate, v ktorom program bezal v
momente havarie. S trochou stastia by sa ti mohlo pomocou obsahu suboru CORE
podarit identifikovat pricinu havarie. Staci ????

cau...benc0

Dňa St, 07 júl 1999 ste
napísali: > Vie niekto, aka je to hlaska po spusteni programu >  > 	Core
dumped! >