[linux] NetBEUI & LINUX

Kosar Jozsef jkosar na atlas.cz
Úterý Červenec 6 23:29:36 CEST 1999

On Fri, Jun 25, 1999 at 03:16:47PM +0200, Radoslav BENDIK wrote:

> Oneeee,
>
> to nepojde. Linux pouziva SMB cez TCP/IP. SMB nad IPX a nad NetBEUI pod
> linuxom nebezi.

Trosku by som korigoval. SMB a Win pouziva NetBIOS. Pod W*n obvykle
NetBIOS je prenasany cez NETBEUI, ale je mozne prenasat NetBios cez
TCP/IP. Pod Linuxom je mozne len cez TCP/IP, a tak najdu spolocny jazyk.
Pouzitim cez TCP/IP ma aj dalsie vyhody, napr. je routovatelny protokol.....

--
Jozef Kosar