[linux] SMB problem...

Gasparik Richard Richard.Gasparik na siemens.sk
Čtvrtek Červenec 8 11:10:32 CEST 1999

Ahoj...

Mam problem.
Pouzivam Linux server v sieti medzi WinNT a Win98 masinami.
Cez sambu maju useri pristup na Linux server a jeho sluzby.
Na sieti je Linux server vidiet ale pri logine vyzaduje heslo
(\\server\IPC$).
Nevedel som (a dodnes neviem) kde treba heslo zadefinovat, tak som do
smb.conf v [global] zadal null passwords = true.
Fungovalo to, avsak len do tej doby, ked som zrusil nejakeho uzivatela a
potom neskor som ho znovu vytvoril (s tym istym menom).
Potom uz nebolo mozne sa nalogovat pretoze znovu ziadalo heslo
(\\server\IPC$).
Skusal som zadat heslo ./smbpasswd -a -U <username> ale aj tak to neslo.
Nevie mi niekto pomoct s tymto problemom ?

Vdaka...

Riso