[linux] crc error

Choma Kamil choma na st.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Červenec 8 17:00:39 CEST 1999

Peter Ronai wrote:

> mal by si nabootovat z diskety alebo z cd
> nebootuj do dosu
> potom by to malo ist

z CD bootovat neide, ked bootujem z diskety dopadnem rovnako.

> co sa tyka instalacie z disku s FAT (data boli na nom) tak mne to slo
> napis podrobnejsie co si ako spravil
1.disk - DOS (hda1) - z toho sa pokusam instalovat
2.disk - 1 FAT particia - na zostavajuce sa ma dat linux

Dik za rady.Kmail
address   home: Kamil Choma	college: Kamil Choma       *
                M.Nespora 23		 SDLS VB-A/919     *
                Presov 08001		 Stare Grunty 36   *
                Slovakia		 Bratislava 84225  *
		tel.:091/49296		 Slovakia          *
							   *
	  e-mail:kamil.choma na st.fmph.uniba.sk 		   *