[linux] crc error

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Červenec 8 17:29:02 CEST 1999

On Thu, 8 Jul 1999, Choma Kamil wrote:

> Skusam instalovat Red-Hat (5.1, 5.2, 6.0) z DOSu a vzdy mi to
> zamrzne pri Uncompressing Linux ... a skonci s hlaskou
> crc error
>   --Systen halted

Zdravim,

no nepodarilo za rozpakovat jadro. Mohol by si konkretizovat: 'instalovat z
DOSu'? To akoze chces nabootovat instalaciu cez linload?

Instalujes z CD a pouzivas autoboot.bat? Na vacsine redhatovych CDciek
je tento subor chybny (su nejake zle cesty). Skus to napisat rucne...

Instalujes vsetky na jednej masine? Potom to moze byt aj chybnym hardverom
(casovanie pamati, zbernice, ...)

>           e-mail:kamil.choma na st.fmph.uniba.sk

Ak to mas niekde v okoli Matfyzu, tak sa na to mozme pozriet spolu...

--bye,
	rado b
|   /""\     /  _/       e-mail     Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk   |
|  ( (_/    /    \       web    http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik   |
|   \ ado  (   __/endik, absolvent TMF, MFF UK Bratislava, Slovensko   |
    /