[linux] Wmaker 0.60 RPM

dexter vittek na mms-softec.sk
Pátek Červenec 9 13:14:09 CEST 1999

*************************************
Original message from: milan na soso.elas.sk <linux na rak.isternet.sk>

>Nemam ale jeho kompilacia prebehla bez problemov
>a pouzivam ho z GNOME
ja tiez a...
root a user ma nastaveny iny window manager
ale nemozem najst rozdiel v konfiguracnych suboroch
roota (enlightenment) a usera (neviem ci to tiez nie je "e"
ale tlac na oknach su podobne win95)
v akych konfig suboroch mas nastavene ze po spusteni gnome pouzijes
wmaker? alebo iny (da sa napr. icewm?)

wmaker spustim napr ked dam pri logine mode Failsafe (RH60)
a z xtermu spustim wmaker
mam napr aj AfterStep a ten sa mi ppodarilo spustit len cez wmaker-a
z menu exit kde ponuka start ineho window managera

mam teda mierny gulas zo vseliakych *dm (aky je rozdiel medzi xdm,
gdm ...?)
a *wm
kde sa nastavuju volby v options v login dialogu pri starte X ?
mam tam tusim Default,Failsafe,Gnome,KDE

a este 1 dotaz...
moze KDE pouzit tiez napr. blackbox, icewm alebo wmaker ?

ufff...
D za vycerpavajuce odpovede