[linux] redhat 6.0 a 486SX

Peter Strelec beko na profi.sk
Sobota Červenec 10 13:48:01 CEST 1999

"DCSoft :-)" wrote:

> Zdarvim All,
Ahoj

> [...]
> Management) lebo s tym to blblo viac. Takze vytvorene jadierko som uzpesne
> zaviedol do lilo.conf. <RESET> No a po resete pekne vsetko nabehlo -
> spicovo. Tak som radostne vybral disk a vlozil do 486. Zapol 486tku vsetko
> islo ako po masle akurat pri:"Finding modules dependensing..." my to vzdy
> vypise [FAILED] namiesto ocakavaneho [OK]. Vsetko ale bezi dalej
> startuju sa deamoni a nabehne vyzva na login/passwd ako ma.
> Nespozoroval som ziadne nekoorektne spravanie tej 486. Len ma trochu sere
> ze
> tam surovo pri tom starte vypise cervenym FAILED.

1)Ja som si linuxa najprv testoval (co je to vobec za system) a tam ked
som si kompiloval nove jadro musel som zapnut emulaciu matematickeho
coprocesora (486SX ho nemaju 486DX ho maju inac to je myslim ze cely
rozdiel ohladom SX,DX). Islo mi to v pohode vobec som nesaskoval s
nejakym pentiom, instalacia presla v pohode neviem preco to robis na
pentiu .(momentalne som pre 3 tyzdnami zrusil windowsi uplne setrim si
nervy ... )

Ohladom tych modulov.
Napisal si po kompilacii jadra "make modules_install" ? tie moduly by sa
Ti mali nahrat do adresara /lib/modules/verzia_jadra ked si to neurobil
pravdepodobne Ti tie moduly nenajde ...

skus namoesto kroku ked skoncis s vyberanim a s make dep dat make
install ... mozno sa vyhnes zbytocnym problemom...