[linux] masquerade

Marek Podmaka marki na gjh.sk
Úterý Červenec 13 10:48:45 CEST 1999

On Thu, 8 Jul 1999, Matus Horvath wrote:

> opravte ma niekto ak sa mylim, ale POP3 a SMTP cez masquerading
> nepojde. Ale ide to velmi elegantne urobit tak, ze na linux sa vybera
> posta z POP3 uctov pravidelne a prideluje sa jednotlivym uzivatelom na
> ich linuxove mailkonta (pomocou fetchmail, procmail), uzivatelia sa
> pripajaju
preco by POP3 a SMTP nemalo ist cez masq? sak su to normalne tcp spojenia
rovnako ako napr. www, ci ftp...
To navrhovane riesenie je mozne, pokial vies, z akych serverov si ludia
postu stahuju, ale ja to chcem urobit transparentne. Zatial som to
vyriesil cez rinetd a ked nakonektia na port 1100 tak su presmerovany na
jeden konkretny server na port 110.

> modprobe ....
to akoze treba pre kazdu sluzbu modul? preco? nestacilo by pre kazdy
protokol?

> Matus Horvath
  bYE, Marki <marki na gjh.sk>