[linux] novy kernel havaruje

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Úterý Červenec 13 14:05:46 CEST 1999

On Tue, 13 Jul 1999, gasparovic wrote:

> Urobil som blbost, skompiloval a nainstaloval som upraveny kernel, a ten teraz
> odmieta fungovat (pocas natahovania sa sam restartuje). Stary kernel sice mam,
> ale je na disku a nie na diskete. Ako sa k nemu dostat co najjednoduchsie ?

A mas ho zapisany v lilo.conf? Ak ano, pri boote drz <SHIFT>, mal by sa ti
zjavit prompt LILO. Potom <TAB> a napis meno stareho kernelu. Ak nie, tak
nastartuj napr. z instalacneho CD alebo diskety s parametrom rescue,
pripadne zo zaloznej diskety s jadrom, ktora sa spravidla vytvara pri
instalacii (ale to asi nie je tvoj pripad ;).

> Skusal som bootovat z bootovacej diskety vytvorenej pre iny pocitac, ale
> tam mi hlasi kernel panic.

Pravdepodobne sa pokuza namountovat root fs z ineho disku, ako mas. Skus
dat parameter root=/dev/hdXY (podla tvojej konfiguracie).

--bye,
	rado b
|   /""\     /  _/       e-mail     Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk   |
|  ( (_/    /    \       web    http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik   |
|   \ ado  (   __/endik, absolvent TMF, MFF UK Bratislava, Slovensko   |
    /