[linux] masquerade

Pupala Ronald rony na mail.pvt.sk
Středa Červenec 14 22:22:05 CEST 1999

Michal Michalac wrote:

>         Masquerade by malo byt presne to, co hovoris.

> IRC a RealAudio protokoly nepoznam, ale predpokladam, ze tam
> bude tiez nejaka podobna 'muska'.
>
>         Ak sa mylim, opravte / doplnte ma.
>
>         Michal Michalac
>
> ---------------------------------
> Ing. Michal Michalac
> systemovy administrator
> EHS Skalica
> tel.:   +421 801 646589
> e-mail: michal.michalac na ehs.sk
> ICQ: 25923311

   Ahojte !

 Je to presne tak, s tymi muskami, ale  IRC a RealAudio potrebuju
istu QoS (Quality of service) na net-e, t.j. nerozpadnutelne spojenie
(utopia ST), prip. rychla obnova tohto spadnuteho spojenia spojenia
atd... .
T.j. klasicky tok Inet-ovych dat je pasivny dotaz - odpoved atd. .
Ale IRC :
  dotaz von a este nepride odpoved a uz dalsii dotaz.
Asi laicky tak nejak. A takuto premavku maskaradovat tot umenie.

                                           Rony