[linux] Re: Komercnost distribucii

Jarry guru jarry na gmx.net
Pátek Červenec 16 06:33:22 CEST 1999

Grznarik Radovan wrote:

> Prednedavnom tu bol prejednavany problem komercnosti distribucii.
> Konkretne tu padol nazor, ze RedHat je komercnejsia dist. ako
> Caldera.
> Ja som opacneho nazoru.
> Ked si zoberieme cennik Caldery - ponuka tusim aj nekomercne
> distribucie, ale komercne ponuka s poctom licencii na instalovane
> pocitace. (1,5,20... - ked si kupime komercnu verziu pre 1 pocitac,
> nemozeme ju nainstalovat na server a aj na vsetky kompy v sieti)
> Naproti tomu RedHat je sice mozno drahsi, ale neobmedzuje
> v pocte instalacii.

Tak to je pre mna novinka! Mohol by si ma nasmerovat na nejaku
stranku, ktora by to potvrdila? Presnoril som na RedHate
http://store.redhat.com/commerce/ , ale nic o tomto som tam nenasiel.

Uprimne povedane, dost o tom pochybujem! Aj RedHat distribucia je
v podstate len jedna (ak si odmyslime doplnky), ziadna verzia
"server" a "workstation". Nechce sa mi verit, ze ked si zakupim
1 instalaciu, mozem ju legalne hodit aj na 200 compov + 1 server
vo firme, ale rad sa necham poucit...

Jarry

BTW, ta poznamka na nemu "komercna a komercnejsia" padla vo chvili,
ked sme sa ujednotili, ze komercna Caldera stoji 50$ a RedHat 80$.
Ale v skutocnosti si myslim, ze obe su rovnako komercne...

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net