[linux] kpackage, sitova karta

Ondrej Hlavacek ondra na asa.cz
Pátek Červenec 16 10:03:54 CEST 1999

Dobry den,
zacinam s linuxem (RH6, kde) a potreboval bych poradit s temito vecmi:

 1) Chtel jsem naistalovat nejaky lepsi rpm manager a do oka mi padl
kpackage. Nainstaloval jsem rucne jeho rpm, ale kpackage po spusteni nic
nevykona. Kdyz ho pustim  v textove konzoli, tak zahlasi alespon "Can't open
X server" nebo tak nejak. Ale kdyz ho pustim v X, tak se nestane nic.
Zkousel jsem ho nainstalovat znova a hlasi, ze uz je nainstalovan. Kdyz
najdu jeho soubory a pokousim se je odinstalovat, tak hlasi, ze neni
nainstalovan. Co s tim mohu udelat?

 2) Mam pocitace spojene eth. kartami a chtel bych ji na linuxu rozchodit
(3Com Etherlink III 3C5098), ale absolutne nemam tuseni, jak se to dela.
Potrebuji, aby z ostatnich pocitacu (windoze9x) bylo mozno pristupovat na
urcena sdilena mista (obousmerne sdileni) a  take bych chtel pouzivat web
server.

Dekuji moc
 Ondrej Hlavacek
  ondra na asa.cz