[linux] PHP a databaza

Peter Strelec beko na profi.sk
Pondělí Červenec 19 00:57:50 CEST 1999

Ahoj
potrebujem pouzit nejaku databazu este z DBASE (xyz.dbf).
PHP ma nejaku podporu ako som sa dozvedel v manuali ale na to aby som to
mohol pouzivat tak musim dopisat nejaky riadok do php3.ini . Bohuzial ja
som takyto subor na disku nenasiel lebo phpcko mam skompilovany ako
modul pre apache.
Takze neviem co stym, ako to mam urobit . Nemate niekto skusenosti ?
Prosim neodpovedajte mi ze urob to v MySQL alebo v niecom inom !!!
Nemozem to urobit z prozaickeho dovodu lebo potrebujem to mat
kompatibilne s DOSom a s WINDOWSOM stylom takym ze ten dotycny si
stiahne zo servera tu databazu a pozre si ju napr v tom
"genialnom" Exceli alebo v staruckom dbfview.exe. Dakujem vam za pomoc.
						Ahojte
						 s pozdravom Peter
PS: prazdninuje tu aj niekto ??? ;-)

|JSOU NA TÉHLE PLANETĚ TEPRVE PÁR STOLETÍ, A CELOU TU DOBU  NEDELAJÍ   |
| NIC JINÉHO, NEŽ ŽE VYMÝŠLEJÍ, JAK SI UDELAT VŠECHNO CO NEJSLOŽITEJŠÍ.|
     Peter Strelec, Timravy 49, Hlohovec 920 01 tel: 0804 74 220 20
     homesite:http://www2.profi.sk/beko/  mail: beko na profi.sk