[linux] PHP a databaza

Milan Molnar milan.molnar na trv.eu.sony.co.jp
Pondělí Červenec 19 07:15:06 CEST 1999

Peter Strelec wrote:

> Ahoj
	Caves,

> potrebujem pouzit nejaku databazu este z DBASE (xyz.dbf).
> PHP ma nejaku podporu ako som sa dozvedel v manuali ale na to aby som to
> mohol pouzivat tak musim dopisat nejaky riadok do php3.ini .

Podla mojich skromnych skusenosti nemusis mat vobec ziadny subor
php3.ini a ani nic podobne. Jednoducho staci zakompilovat podporu pre
dBASE a je to v suchu. Neviem ci sis si to kompiloval sam, ale vlastu
kompilaciu pri php3 a spol doporucujem. Uz som to dlhsie nerobil a
momentalne nemam pristup ku stroju s Linuxom, ale skus si pozriet subor
configure od php3 a tam najdes tu spravnu volbu.

./configure --with-apache=... --with-dbase ....

								maj sa