[linux] Netscape 4.51 Bus error.

Vladimir Meciar vme na globtel.sk
Pondělí Červenec 19 09:14:18 CEST 1999

Skusil som aj nn aj communicator 4.61 a sprava sa to rovnako. Kedysi mi
chodil 4.05 (na RH 5.0), ale ani ten som teraz nerozchodil. Skor sa mi to
zda byt problem kniznice, ktoru by moholo potrebovat pri spustani
appletov.

Napada niekoho nieco?

Dakujem

Vlado

PS> ten patch Stana Medunu som este nevyskusal, ale v README sa pise, ze v
4.6 by sa opatchovany problem nemal vyskytovat. Navyse popis problemu
ktory riesi patch sa lisi od mojho problemu. :-)

	Dipl. Ing. Vladimir Meciar
	Information Technology Group Manager
	Globtel GSM, Technical Department
	e-mail: vmeciar na globtel. sk