[linux] Skenovanie

Peter Paluch peterp na frcatel.utc.sk
Úterý Červenec 20 09:22:42 CEST 1999

Ahoj, Miso,
===========

> kazdy si pod slovom skenovanie predstavime nieco ine, vsak :)))

Iste ... mna napada skenovanie proti virusom, ktore tu mame vdaka
nemenovanemu OS.

> potreboval by som ale skenovat fotky a obrazky v linuxe
> mam skener UMAX Astra 1220P

Odporucam Ti pozriet sa na adresu http://www.mostang.com/sane/ . Je to
skenovaci softver - frontendy, backendy a vselico mozne. Umaxy to myslim
podporuje a mal by v tom byt napriklad aj plugin do Gimpu.

Ahoj sa.

Vsetko dobre praje
Peto Paluch
                      * Peter Paluch                  *