[linux] koffice

Gasparovic Peter gasparovic na pfs.isternet.sk
Středa Červenec 21 07:51:23 CEST 1999

Dňa Ut, 20 júl 1999 ste napísali:
> Niekto menom Brano Borovsky napísal:

skus specifikovat aku chybu ti to hlasi

>Co sa tyka KOffice zatial nedoporucejem pouzivat bo je este stale vo vyvoji ,
> lepsi bude asi StarrOffice alebo WordPerfect (a ani netreba nic kompilovat).

Je pravda, ze je este vo vyvoji, takze nasadit ho beznym uzivatelom by nebolo
rozumne, ale pre toho, kto vie pochopit, ze su tam aj chyby, a chce skusit
nieco zaujimave, je koffice v pohode. Myslim, ze ma buducnost, len treba
trpezlivost. Ja sam niektore jeho aplikacie pouzivam pod RH5.2 a je to fajn.

Peter Gasparovic
gasparovic na pfs.sk