[linux] segmentation fault

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Středa Červenec 21 09:21:37 CEST 1999

> vzhladom na stabilitu jadra linuxu si dovolim odporucit
> kontrolu hardware. zistite si ci sa nezastavil cooler na cpu.
> na zdroji - alebo ci nejde 'len obcas'. ci nahodou pamat nie
> je pri zdroji ktory sa prehrieva - alebo pri inej karte.
> niekedy su velmi horuce harddisky - hlavne ak su v takych
> vymennych zasuvkach, ale aj inak. proste hardware. ja som raz
> mal zly simm, a predstavte si, zistil som to len prikazom
> device=himem.sys /tesmem:on (pre neznalejsich DoS, je to
> /etc/initab pre ten system :-))) - pamat bola presne na jednej
> [...]

hm, pocitac je skoro uplne novy a restart systemu problem predbezne vyriesil.
Hard disky su scsi a kedze su vysokootackove tak nie su v sufliku ;)
no a co sa chladenia tyka tak ta bedna je chladena az az a to nehovorim o tom ze je
v klimatizovanej miestnosti. procesor je boxovany i686 a cooler na nom toci jak
divy
pamat sa zda byt ok ...
ono ale neznamena ze sa neda napriklad zle skompilovat kernel alebo posrat nieco
ine, otazka znie co to mohlo byt

dz

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na bicba.sk |