[linux] ATX power down

Marek Podmaka marki na gjh.sk
Středa Červenec 21 14:45:28 CEST 1999

On Wed, 21 Jul 1999 milan na soso.elas.sk wrote:

> Treba mat skompilovane jadro s podporou amp a power off
> v stopovacich skriptoch si treba najst prikaz halt
> a pouzit ho s halt -p co znamena power off
presne to mam nastavene aj ja. ked som mal este slack 3.4 a kernel 2.0.36,
tak sa mi to v pohode vypinalo (az na vynimky), ale teraz (2.2.10, debian
2.1) sa ani nepokusi vypnut, proste sa resetne. ked z haltu vypustim
parameter '-p', tak mi aspon v pohode napise ze System halted. vtedy by
teoreticky malo fungovat alt+sysrq+O (cize power Off), ale ked to skusim,
tak mi iba bliknu vsetky ledky na kbd... (ostatne sysrq klavesy
funguju...)

  bYE, Marki <marki na gjh.sk>