[linux] segmentation fault

Matej Kovac matej na pobox.sk
Středa Červenec 21 21:16:16 CEST 1999

Michal Vadila wrote:

> Prave, ze po vyskusani vsetkeho mozneho tiez idem dalej bez akychkolvek
> problemov. Aj ked v hardware zavadu nevylucujem ....
>
> Michal
> --
> http://www.penguin.cz/~michal
> mailto:michal na penguin.cz
niekedy naozaj pomoze len restart, uz aj to sa mi stalo... v
pripade ze by bol zle skompilovany kernel (myslim ze sa to
niekto pytal) by som odporucil ho skompilovat este raz. ak sa
robili zmeny v kernel zdrojakoch tak ich zrusit, alebo obnovit
verziu pred patchom, popripadne skompilovat kernel po
preinstalovani zdrojakov (zalohujte si config), inak neviem.
takato chyba sa najlepsie riesi priamo na mieste...
--

Matej Kovac
mailto:matej na pobox.sk