[linux] Date: Thu, 22 Jul 1999 16:43:56 +0200

Ivan Suchy ivs na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 22 17:31:32 CEST 1999

Dňa Št, 22 júl 1999 Martin Hablák napísal:

No. Ja teda neviem ako bootovat pomocou NT loadera,
ale lilo je tak jednoduche, ze ho po precitani jeho man
stranok zvladne aj decko. Osobne mam na jednom pocitaci
NT workstation aj RH 6.0 a cez lilo to bezi bez problemov.
Mozno, ze s NT serverom by som mal problemy. Ale preco
nechces bootovat cez lilo, do kelu? Tak bootuj linux len z
diskety a mas pokoj.

--
Ivan Suchy