[linux] pretaktovanie AMD

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pátek Červenec 23 11:22:50 CEST 1999

Ahoj,

On Fri, 23 Jul 1999, Michal Medvecky wrote:

>  > viem ze to je pretaktovanim :))
> ale co znamena chyba CRC error, trosku hlbsie vysvetlenie
> mozno by pomohla reinstalacia??? :)
> (klasicka reakcia windowsaka :)))

To fakt pochybujem, zeby pomohla preinstalacia.
Jadro Linuxu je spakovane. Hned po natiahnuti sa snazi
rozpakovat. Pri rozpakovani vznikne chyba kontrolych suctov,
co sa nazyva CRC error. Znamena, to, ze chyba bola bud v natiahnuti
jadra alebo pri rozpakovani.
Pochybujem, zeby sa Ti podarilo uspesne doviest instalaciu
do konca pri takto pretaktovanom procesore.
Dalej ked Ti to bezi vpohode pri spatnom pretaktovani,
tak to asi nebude instalaciou.

Ja mam AMD K6-2 300 (66MHz core) pretaktovany na
338 (75 MHz core - viac moja doska nezvladne).
Bezi mi vpohode a nemal som s tym zatial ziaden problem.
Je to ale zalezitost daneho procesora.
Moze byt, ze zoberies 2 procesory z tej istej serie
a jeden bude mozne pretaktovat a druhy nie.

Chod ho reklamovat, ze sa neda pretaktovat. :-)))
Mozno Ti ho vymenia (ak to nemaju v hlave v poriadku)
a ten dalsi mozno pojde. :-)))

			Cau.
						SAL