[linux] KDE

Marek Ondrej ondrejm na intrak.tuke.sk
Pátek Červenec 23 12:18:45 CEST 1999

Cau

On Thu, 22 Jul 1999, Ondrej Hlavacek wrote:
> ale
> U mne nepomohly ani _2_ reinstalace. Nemuze to byt tim, ze neinstaluji
> zaroven jine prostredi (GNOME)? Kdyz jsem to instaloval poprve, tak jsem si
> nevybiral jestli kde nebo gnome a hodil jsem tam oboje a chodilo to.
> A jeste mi blbne sitovka. Pri instalaci si ji to samo najde, ale pri prvnim
> bootu hlasi: resource busy or not available. Da se s tim neco delat?

To ze nemas gnome ma na svedomi to ze sa nevies prihlasit z gdm (user +
heslo), ale skus vytvorit /etc/sysconfig/desktop a napisat do neho KDE
(len pre RH 6.0).
Ak to nepomoze skus prikaz 'usekde' ak ani to tak si pozri skripty v
/etc/X11 hlavne Xclients, a zedituj ich tak aby to slo.

S tou sietovkou je to tazke. Musis napisat typ(isa,pci..), znacku, ...
problem moze byt aj napr. tam ze mas v pamati modul pre zvukovku (biju sa
o prostriedky) ale aj inde. Skontroluj si co mas na akych portoch a
preruseniach pripadne sa pokus o zmenu tychto prostriedkov.

Marek