[linux] pretaktovanie AMD

Mario Letko letko na ns.slovkaufring.sk
Pátek Červenec 23 12:32:33 CEST 1999

On Fri, 23 Jul 1999, Michal Medvecky wrote:

>  > viem ze to je pretaktovanim :))
> ale co znamena chyba CRC error, trosku hlbsie vysvetlenie

CRC error je pochopitelny, ked chces od zle nataktovaneho procesora aby
korektne pracoval - samozrejme vyhlasi to napr. az jadro pri bootovani.
Ak chces vediet podrobnejsie, zisti si, co sa deje pri bootovani linuxu.

> mozno by pomohla reinstalacia??? :)
> (klasicka reakcia windowsaka :)))

To nema s linuxom nic spolocne.
Procesor mozes v podstate v pohode pretaktovat o jeden stupen, pretoze
vyrobcovia to robia tak, ze procesor je odskusavany napr. na 250 MHz, ale
v praxi mu udavaju hodnotu o stupen mensiu - dovod je jasny.
No, ale toto je otazka hardweru - a toto je linux konferencia.
A co sa tyka reinstalacie linuxu - chces zmenit distribuciu? ;-).

Mario
letko na ns.slovkaufring.sk