[linux] pretaktovanie AMD

Pupala Ronald rony na mail.pvt.sk
Pátek Červenec 23 19:27:18 CEST 1999

Jan ONDREJ (SAL) wrote:

> Ahoj,
>

> To fakt pochybujem, zeby pomohla preinstalacia.
> Jadro Linuxu je spakovane. Hned po natiahnuti sa snazi
> rozpakovat. Pri rozpakovani vznikne chyba kontrolych suctov,

> Ja mam AMD K6-2 300 (66MHz core) pretaktovany na
> 338 (75 MHz core - viac moja doska nezvladne).
> Bezi mi vpohode a nemal som s tym zatial ziaden problem.
> Je to ale zalezitost daneho procesora.
> Moze byt, ze zoberies 2 procesory z tej istej serie
> a jeden bude mozne pretaktovat a druhy nie.

>                         Cau.
>                                                 SAL

   Ahojte

   A nezabudnime dodat, ze k takemuto pretaktovaniu je aspon pri
SDRAM-och
nevyhnutne pouzivat o nieco rychlejsie pamate, ako su minimalne naroky
systemu pri standardnej taktovacej frekvencii 66 MHz. Tych 75 M zvladnu
pamate s cca 9 ns pristupom, ktore sa predavaju ako lepsie SDRAM pre 66
M  systembus. 100 M na nich nerozchodis, nech si hocikto (aj Pan vrchny
:-, ).
Len tolko, ze uspesne pretaktovanie je aj kopec trochu inych znalosti,
ako len prepnut systembus na iny takt

                                       Rony