[linux] pretaktovanie AMD

Peter Strelec beko na profi.sk
Pátek Červenec 23 23:12:01 CEST 1999

"Jan ONDREJ (SAL)" wrote:

> Ahoj,

> To fakt pochybujem, zeby pomohla preinstalacia.
> Jadro Linuxu je spakovane. Hned po natiahnuti sa snazi
> rozpakovat. Pri rozpakovani vznikne chyba kontrolych suctov,
> co sa nazyva CRC error. Znamena, to, ze chyba bola bud v natiahnuti
> jadra alebo pri rozpakovani.
> Pochybujem, zeby sa Ti podarilo uspesne doviest instalaciu
> do konca pri takto pretaktovanom procesore.
> Dalej ked Ti to bezi vpohode pri spatnom pretaktovani,
> tak to asi nebude instalaciou.

Caute  ja som pretaktoval K6-2 333Mhz na 400 Mhz, frekvencia 115 Mhz
nasobok 3.5 ale musel som zdvihnut aj napatie z 2.2 ak to umozni podla
toho ako to umozni doska ja som to skusa mylim ze na 2.4 V inac to potom
padalo potom sa to viac hrialo ale islo to ale potom som to dal naspat
lebo som v tom nevidel rozdiel - neviem ci to ma nejaky velky vyznam ...