[linux] KDE

Ondrej Hlavacek ondra na asa.cz
Sobota Červenec 24 09:24:08 CEST 1999

> S tou sietovkou je to tazke. Musis napisat typ(isa,pci..), znacku, ...
> problem moze byt aj napr. tam ze mas v pamati modul pre zvukovku (biju sa
> o prostriedky) ale aj inde. Skontroluj si co mas na akych portoch a
> preruseniach pripadne sa pokus o zmenu tychto prostriedkov.

Jde o ISA sitovku 3Com Etherlink III (3c5098). Obcas se stane,
ze pri instalaci ji najde pomoci autoprobe. Ale pak pri zapnuti systemu
inicializuje eth0 a dostanu FAILED. Kdyz zadam 'insmod 3c509.o' tak
dostanu 'Zarizeni nebo zdroj jsou jiz pouzivany'. Vim, ze behala na
irq=10 a base=0x300 (ve windozach na base=0x210). Jak muzu zjistit, jestli
jsou
pouzivany? A jak nastavim base address pri instalaci modulu? Umim 'insmod
3c509.o irq=10',
ale jaky nazev ma base address? Ted jsem zjistil, ze modul 3c509.o umi irq
pouze 1..8.
Ale u vsech moznosti jsem dostal tu samou zpravu. A na sitovce neni zadny
jumper,
kterym by se tohle nastaveni mohlo prehodit.

diky moc za jakoukiliv pomoc

 Ondrej Hlavacek
  ondra na asa.cz
  http://www.petka.cz